-


Kläder
Så som trosor, bhar, jeans, linnen, tröjor, koftor, pälsväst.


Viktiga saker

Mascara, foundation, concealer, rouge, nagellack för fransk manikyr, armband, halsband, parfym, deodrant, tandskydd eller vad det nu kallas, nattcreme + dagcreme, creme till naveln, löshår, hårspännen, hårborste, värmeskyddande, spraybalsam


Ännu viktigare saker
Plånbok, biljett, nycklar, plattång, mobil, 2 par skor


Oviktiga saker
allt annat




- ska jui till min pojkvän imorgon och stanna tills söndag, och jag glömmer alltid något hemma, så nu gör jag en lista för att inte glömma, men känns som jag glömt något ändå. Ser ni något jag glömt som ni vet att jag måste ha med mig, skriv det då!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0