-


Människor som bryr sig
Det är väll helt underbart när människor bryr sig om en och frågar hur man mår? Det kan alltid få mig på bättre humör, när någon bryr sig och säger något snällt. Spelar ingen roll vem som säger de, tanken värmer och det är de som räknas.

Äkta vänner som inte dissar
När man verkligen känner att ens vänner bryr sig om en och lyssnar på en oavsett vad, det är underbart. Då känner man att man aldrig någonsin kommer stå ensam vad som än sker. Vänner är något av de viktigaste jag har, och man ska aldrig dissa en vän för då vet man aldrig om relationen blir desamma igen.

Varma kläder

Nu när det börjar bli lite kyligare behövs det ju varmare kläder, både inne och ytter plagg. Så varför inte spara studiebidraget eller barnbidraget och köpa en varm jacka som man kan använda i de kallare dagarna, som på morgonen är det ju sjukt kallt även fast det bara är höst. Det är något som alltid kommer till användning i kalla Sverige.

Pojkvän/Flickvän
Älskar känslan av att alltid ha någon man kan ringa att prata med om allt, en av dom är min underbara pojkvän som lyssnar på det jag vill säga och bryr sig. Sen om man inte har samma åsikt om saken spelar ingen roll, att ha en partner som man alltid kan krama och pussa på är otroligt viktigt för mig och jag vill aldrig leva utan min pojkvän för han är bra och unik på sitt sätt, onormal som jag är men vad är det för kul att vara normal egentligen, och vem är normal?

Höstlov
Finns väll inget skönare än att vara ledig och bara slappa och hänga med kompisar, familj och liknande. Det är ju nice som bara den, slippa tänka på skolan och bara släppa allt för en vecka. Synd att tiden går så fort, men den lilla tid vi är lediga, cirka 5 dagar så blir man utvilad och känner sig redo för att ta i tu med problemen i skolan. Eller inte, men ni förstår vad jag menar (:




Vänner som sviker
När man tror man har en vän, så kanske det sker en förändring så blir personen en helt ny person man inte känner igen och man vet inte vad man ska tro. Alla har vi nog känt smärtan att förlora en vän, det är sjukt jobbigt och man tänker på det i stort sätt varje dag. Varför kan man inte bara vara vänner, ingen mår bra av att bråka.

Skor som läcker in

Ja, som dessa mockaskor som jag har. Så fort det är lite blött ute får man se vart man sätter sina små fötter så de inte läcker in i ens skor, ja ack vad jobbigt det är men själv börjar man bli van. Kanske ska satsa på skinnstövlar tills nästa gång eller vad tror ni?

Sveriges väder
Det känns bara som att det är regn om och om igen, dag ut och dag in. Det är så tråkigt så man nästan blir deprimerad. Nu hoppas vi på att vi kommer få en vit jul (inget rasistiskt) och att snön inte töar bort för det är riktigt tråkigt att inte ha snö på julafton, och när det töar så blir det bara slask av allt. Inte okej.

Fjortisar/Pj's

Jag har nämnt det förrut, och jag nämner de igen. Ni stör mig med erat jävla kacklande och era äckliga hårsnoddar som ni har runt vaderna. Usch, gå hem och kolla på en film eller något.

Att behöva gå på toa - när det inte finns någon toalett tillgänglig
Någon mer än jag som varit med om detta? Hänt mig tusentals gånger och man lider som f*n. Känns som ens urinblåsa ska sprängas, och även ens ändtarm ska punkteras. Sjukt jobbigt, men ni alla vet vad jag snackar om så det är inget att skämmas över !



over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0