cha cha bloggen

Det är tisdag och veckan kommer nog att rulla på ganska bra tror jag, eller hoppas i alla fall. Fick tillbaka mitt "efterlängtade" matteprov, och tråkigt nog fick jag 2 rätt av 23 tror jag? Ganska misslyckat, men så är det ibland. Gjorde även ett prov i samhäll igår, angående EU som jag inte hade pluggat till, dock var det som tur var inte så svårt som jag trodde, så fixar nog ganska lätt ett godkänt på det, fast i hela kursen är det ju VG som gäller då va. Den här dagen i vilket fall som helst varit en bra dag, slappt och skönt. Hade sjukt kul på engelska lektionen när man märkte att word kunde säga det man skrev. Så hade väldigt kul under de 45minuterna. Sen blev det iväg till Mölndals brandstation, tillsammans med emelie och johanna miaow. Ställde lite frågor till hunkarna, och åkte hem. Så nu sitter man här igen, städade lite i huset idag med, så man får lite cash av min madre. Ska väll ta och äta snart , har inte ätit sen 11 , är inte hungrig men dags att att skärpa sig angående maten som sagt. Shape up julia!

är sjukt kissinödig (om de nu stavas så?) , så ska gå på toa nu och hämta some food, som bland annat en viss person inte kan uttala, vågar inte säga vem för han kanske av någon skum anledning läser min blogg? ;o haha , lärare i vilket fall som helst! byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0