förbannad

Ja, jag är hemma när jag egentligen vid den här tiden borde vara i skolan. Varför? Jo, jag var påväg till bussen med packning och presenter i en påse + en vanlig väska, samtidigt som de regnar och jag håller i ett paraply och även har på mig ett par höga klackskor. Sjukt jävla jobbigt men det var inte de som var problemet. Efter 5 minuter börjar jag må skitdåligt, som jag även gör nu med men, och när jag nästan är framme vid bussen så åker bussfittan förbi? Flera minuter förtidigt och 36an skulle inte gå förens om en halvtimma senare, fuck no. Så jag ringer mamma, och berättar allt och jag skulle aldrig orkat gå till nästa buss + att man mår skit med. Har ändå bara 2 lektioner idag, men ändå. Är skitförbannad på jävla fitt sverige där det jämt regnar och alla skitbussar som aldrig kan hålla tiderna. Det var förövrigt helt tomt i bussen så det är förmodligen flera som missat den. Funderar på att ringa och klaga? Nej, jag orkar inte vara en sån surkärring. Nu kollar jag i vilket fall som helst på Barnkanalen på "Lisa" om ni vet vilken den är?

dålig bild ja, men fanns inte så många andra ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0