godmorgon

Ännu en ny dag på höstlovet och solen lyser ute, kan det bli bättre? Nej, men det som är tråkigt är att jag är barnvakt till mina bröder i stort sätt hela dagen, inte för kul men om man tjänar pengar på det så är det helt okej. Jag gick upp för ungefär en kvart sen och nu sitter jag och min ena bror och kollar på Svampbob Fyrkant på Nickelodeon. Har alltid älskat de programmet, det är något jag nog aldrig kommer att växa ifrån - eller det hoppas jag inte i alla fall. Sitter och äter en äcklig clementin som verkligen smakar surt, usch. Funderar på att försöka hitta något bättre och godare att äta, som gröt kanske? Om man nu orkar anstränga sig till det.

Visst ser den god ut? Men skenet kan bedra, min smakade äckligt som bara den. Visste ni föresten att clementinen "skapades" 1902 genom en korsning av mandarin och pomerans(?) av prästen Pierre Clement. Ifall ni nu ville veta (:

 

over and out


Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha Julia du är för go! xD

2009-10-27 @ 13:26:21
URL: http://genomskinligartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0