läggdags snart ?

Nu har man duschat klart, och jag blir ibland lite rädd för mig själv. Jag hade planerat att bara duschat håret idag, men på något sätt ändrade jag mig och gick runt och mumlade "ingen ska bestämma över hur jag ska duscha blabla*. Haha, är jag schizofren? Kanske, men usch! Tänk att vara det, hade inte varit speciellt kul! Speciellt inte för ens omgivning heller, för ni har väll sett den filmen med Jim Carrey där han är schizofren? Hm, tror den heter Me Myself and Irene. Den är sjukt bra, och ni som inte har sett den borde verkligen ta och se den. Skattar lika mycket varje gång jag kollar på den. Bara för detta ska jag ladda upp en bild på den, vi hörs imorgon hoppas vi på, antagligen på svenska lektionen för då har jag inget att göra! (;

äälska filmen!

ganska gammal, men så länge den är från 2000 talet är jag nöjd! (;

enjooy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0