man kanske borde gå och lägga sig?

Jo, nu är jag riktigt trött och funderar på att gå ner till toaletten, borstat tänderna och tvätta bort mitt smink och bara krypa ner i sängen och somna och aldrig vakna. Nej, va hemskt det där lät, menar såklart bara vila ut. Men ska ställa klockan, ska ta bussen som går klockan ett in till stan och där efter ta tåget 14.40. Men smart som jag är, så har jag inte packat klart ännu, har lagt fram lite kläder och fixat med smink, men är inte klar och jag hatar att gå och lägga mig och veta att jag måste fixa det imorgon istället. Men idag orkar jag verkligen inte göra något mer, för är sjukt trött just nu, men samtidigt så orkar jag inte resa mig? Slapp jag är

Men längtar i alla fall tills imorgon då jag ska hem till min älskade pojkvän. Det kommer att bli så mysigt, saknat honom så otroligt mycket. Finns ingen annan människa som gör mig lyckligare än den killen. Oavsett vad som händer, så kommer jag alltid älska honom lika mycket ändå. Visste inte att man kunde bli så här kär. Ingen gör mig såhär glad, hoppas du vet hur mycket du betyder för mig hjärtat!

tror jag tog den här bilden idag, så laddar upp den nu för är kass på att ladda upp bilder överhuvudtaget, haha och föresten så stämmer inte datumet, min kamera har fuckat upp sig.

 

 

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0