mitt schema den här veckan !

Ja, för att fördriva tiden och komma på bättre tankar (eftersom jag är förbannad pga tidigare inlägg) så skriver jag hur mitt schema den här veckan ser ut !

måndag ; 09.30-14.45
tisdag; 08.20-12.50
onsdag; 09.40-14.30
torsdag; 10.00-13.40
fredag; 08.00-10.30


ja fy fan vad nice , tycker jag i alla fall ! inga prov nu innan lovet och de flesta inlämningar är uppskjutna till veckan efter lovet, inte för bra det heller, men det är inga stora saker så det spelar inte mig någon roll. har en inlämning på torsdag i etik och livsfrågor, men är så gott som klar med den så fixar det snabbt i skolan och snart är det lov. ja, fan va glad ja blev nu istället. lov lov lov !! fick ju inte sova ut i helgen för min gris till pojkvän väckte mig runt 08.00 både lördag och söndag för att han inte kunde sova längre -.- haha, men det är sånt man får ta. bara att ta sig igenom denna "jobbiga" vecka, och sen är det slappt som fan. blir fester, bio, vara med vänner, johan, familj. ja allt. man hinner med mkt på 10 dagar , för det tkr jag man kan säga att det är om man börjar att räkna från denna fredag som kommer, i love it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0