så jävla sur sur sur

Är det så att om man varit tillsammans med en kille länge, över ett år och sen bara glömma honom när man knäpper med fingrarna? När man suttit och mått så fruktansvärt dåligt och verkligen varit ledsen. Hur kan man sen då bara bli kär på nytt och säga att man älskar en annan kille? Hur går det ihop? Kallar bara sån kärlek för fjortiskärlek, för då kan fan inte det varit äkta kärlek om man gör sådär. Är så frustrerad eftersom detta har hänt i verkligheten angående en "vän", förstår inte varför hon inte lyssnar, tar till sig och förstår vart detta kan leda. Vill man att ett förhållande ska fungera, eller att de säkert ska fungera i början så tar man det lugnt, man säger inte att man älskar varandra efter några dagar. Eller har jag fel i det jag säger? För jag har diskuterat detta med andra vänner, och de tycker som jag, men jag förstår inte hur folk kan hålla med henne? Jag är så glad att hon nu gått vidare, fast egentligen så tror jag verkligen inte hon har kommit över honom. Men vad gör man inte för uppmärksamhet? Gahh

Kommentarer
Postat av: anonym

du är så jävla omogen.

de är klart att man undrar men om killen går vidare varför ska hon inte få gå vidare?

du ska inte lägga dig i allt.

så patektisk.

2009-10-24 @ 00:37:34
Postat av: Anonym

börja med att stå för vem du är, jag lägger mig i vad jag vill för SVERIGE ÄR ETT FRITT LAND NANANANANANANNANANANAA

2009-10-24 @ 15:34:37
URL: http://sulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH DU ÄR FUCKING FUL!

DU ÄR FALSK FALSK FALSK FALSK :D

2009-10-24 @ 20:25:56
Postat av: sofia

vad har deras problem att göra?

hon är glad å lycklig med hennes kille nu,

och är jävligt stolt över henne så du kan bara hålla käften, hon älskade linus mer än allting.

det är du som inte vet vad kärlek är!

du hade typ kommenterat min pojkvän är rik

vem bryr sig om din kille är rik? ute efter hans pengar i såfall elr? hahah från å med nu ska du ge fan i linn fattar du ? och du ska inte vara så flabbig. väx upp seriöst, ofta man skriver om de i sin blogg också. OMOGEN ÄR DU ! :D PUSS PÅ DE!

2009-10-24 @ 20:32:29
Postat av: sofia

vad har du med deras problem att göra?*

2009-10-24 @ 20:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0