snart fredag!

ja, oj vilken dålig uppdatering. Det har t.o.m. gått över en vecka sen som jag gjorde ett inlägg. Har gjort om min design igen, tycks? orkade inte anstränga mig för mycket så fixade ihop några bilder snabbt och ändrade bakgrunden. Lätt som en plätt, men i alla fall så ska jag snart hoppa in i duschen för ska antagligen upp tidigt imorgon om jag inte skippar mattelektionen, som jag antagligen gör men vi får se vad jag är på för humör. Jag har börjat slarva med skolan märker jag. Kommer för sent, skolkar lite och har försämrats på prov m.m. Skärpning Julia! Men dessa veckor har ju varit lite jobbiga för er som nu vet de, så man får även ha lite förståelse. Man gör sitt bästa och så är det med de. Har inte tänkt på att det snart är höstlov, det är ju helt sjukt vad tiden har gått snabbt sen man började. Snart har man gått i skolan i 2 månader! okej, det där lät inte så mycket men ändå, det är mycket på sätt och vis.. nästan ett helt sommarlov, ja åh vad jag saknar sommaren! Det är sjukt kallt ute nu och jag vägrar börja använda min vinterjacka än, för det är ju bara höst. Eller? Har även hört att de ska bli snö i helgen.. inte okej;s så det hoppas vi inte på! nu ska jag duscha, och sen packa för ska hem till baby imorgon som förövrigt fyller år på söndag. Grattis i förskott till dig Johan!



vad tycker ni om min header? fin/ful/tråkig?
orkar inte bryy mig :)
aja nu kom ju inte hela bilden med, men ni ser ju den där uppe så :D

Kommentarer
Postat av: Tildaa

Supersnygg header (Y)

2009-10-16 @ 08:59:29
URL: http://genomskinligartist.blogg.se/
Postat av: Anonym

den förr förra va snyggare

2009-10-16 @ 19:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0