strax sova

Vet inte riktigt vad jag gör uppe just nu, eller jo det vet jag. Har precis suttit och pillat lite med bloggen och ett tag trodde jag nästan att jag skulle ta bort den eftersom jag höll på att fixa till designen, ni som läser har kanske märkt att min blogg "började om" lite längre ner, men nu är det fixat och ser ut som en normal blogg, uunderbart säger jag bara! Blev rätt så irriterad när jag försökte ordna det, men skam den som ger sig eller hur? Snart är klockan tolv och jag känner faktiskt för att krypa ner i min sköna säng och somna, det är ju helt underbart med höstlov säger jag bara. Denna dagen har varit bra tycker jag, lugn och sånt dära! Varit med Emelie halva dagen och kollat skräckfilmer som sagt, sen bara varit hemma och snackat med kompisar och pojkvän osv. Imorgon ska jag dock vara barnvakt, inte okej men får 200 kronor för det, så kan nog stå ut. Ska även in till stan en snabbis imorgon och köpa tågbiljett till Halmstad eftersom min pojkvän bor där för er som inte visste det, och nej det tar inte hundra timmar dit utan bara lite mer än en timma, så det är ingen fara, ni behöver inte lägga ner er tid på att skriva onödiga kommentarer.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0