strax sova

Oj, jag visste inte att klockan var så här mycket? För i så fall hade jag redan legat i sängen, anyway börjar ändå sent men tänkte lagt mig tidigt ändå. Hur som helst, kom hem från älsklingen för några timmar sedan. Han fyllde hela 19 år idag, och jag var som vanligt med och firade honom. Världens bästa pojkvän nana. Tog tåget ifrån honom runt 19, och nu är jag hemma. Började kolla på en film tillsammans med min pappa, men han somnade och jag vågade inte kolla på den själv så det blev att jag stängde av den istället haha! Nu väntar ännu en jobbig vecka, och imorgon ska jag och min grupp på historian ha en redovisning, och jag kan ingenting. Great, rollspel och allt, inte för trevligt att göra bort sig inför hela klassen, men det får bli som det blir antar jag. Min katt ligger bakom mig och slickar sig i rumpan om ni som läser nu vill veta de, inte för nice asso. Nej, nu ska jag stänga av datorn och gå upp och lägga mig i min sköna säng, upp 7.45 imorgon, underbart, annars är det vid 6.15 - inte för nice.
ha det så bra !

söt bild på mig och älskling, sommaren 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0