svar på tal till er som påstår att jag "lägger mig i"

Vem är det som är patetisk egentligen, ni eller jag? Jag la mig i hennes så kallade "förhållande"/fjortiskärlek för att det är ju helt sjukt att man säger att man älskar någon efter typ 2 dagar och på det blir tillsammans med en ny strax efter hon kommit ur ett förhållande som ändå varade i över 1 år. Enligt mig, är det helt sjukt sen får ni andra som tycker annorlunda om det tycka det, för det är inte mitt problem - det är ert problem. Jag bryr mig inte om den här tjejen längre, för hon betyder lika mycket som vilken random människa som helst - ingenting. Människan satt och grät och ringde mig, och jag hjälpte henne som fan när det tog slut mellan hon och hennes pojkvän, och bara för att jag kritiserar henne och hennes nya "förhållande" och inte gör som alla andra, som förmodligen säger något i form med "awe, vad gulligt och bra att du träffat en ny och gått vidare". Låter helt rimligt ja, men jag säger "awe, va gulligt att du redan är tillsammans med en ny och älskar honom när du precis lipade över din senaste pojkvän". Hoppas ni fått höra min version, och snälla, jag bryr mig inte vad några random människor kallar mig, så lägg inte ner tid på att försöka trycka ner mig because you wont succeed.

over and out bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0