underbart med lov !

eller ah, jag räknar egentligen att lovet började i fredags efter skolan - men egentligen börjar de ju idag, så härligt med höstlov och hittils har jag gjort något i stort sätt varje dag. I fredags tog jag det riktigt lugnt, var hemma med familjen, åt räkor och kollade idol - bättre kan det ärligt talat inte bli. I lördags var det släktkalas för mina kusiner, och direkt efter det blev det bio med min kusin, vi såg The ugly truth och den kan jag starkt rekomendera för den var verkligen sjukt bra. Igår, söndag åkte jag hem till Emelie och sov där tills idag och vi tog det mest lugnt, chillade, fixade våra naglar och såg på en massa massa filmer, skräckfilmer som vi äälskar att hata. Kom precis hem nu, emelie skjutsade mig med moppen och nu sitter jag här och bloggar och kollar på simpsons, love. Bestämde precis med min älskade pojkvän att vi ska ner till helsingborg i veckan och myysa, och då hoppas vi fan på att vädret håller! åker till honom på onsdag och stannar tills söndag, uunderbart - puss på det. nu ska jag fortsätta slappa mig igenom resten av den här dagen, sound nice huh ?

The ugly truth trailer

visst verkar den bra? (;


Kommentarer
Postat av: Tilda

Har sett filmen, SUPER ROLIG! Kunde inte andas på bion typ x(

2009-10-26 @ 23:52:56
URL: http://genomskinligartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0