what happens in helsingborg, stays in helsingborg

Lite snabb uppdatering här eftersom jag snålat med det. Igår åkte jag och Johan till Helsingborg som sagt, var inne på ett stort köpcenter som heter Väla. Gick runt och kollade affärer och åt tacos och tog det lugnt för vi var så trötta eftersom vi även körde fel, haha lyckat! Därefter tog vi färjan över till Danmark och myste där som bara den, sjukt kul och mysigt så nu har jag och johan varit utomlands tillsammans, härligt! Vi ville inte komma hem för sent, så vi var inte där för länge, och när vi satt på färjan så frågade johan om jag ville stanna över i Helsingborg. Dum fråga, blev så glad när han frågade de, så vi checkade in på Hotel Marina Plaza, sjukt fint och lyxigt ställe, riktigt fint. Johan betalade allt, så sjukt gulligt av honom. Vid 19 gick vi ut på stan och kollade runt och tog det lugnt, vi bestämde att vi skulle äta på restaurang och det gjorde vi. Därefter gick vi tillbaka till hotellet och myste och kollade på tv, uunderbart. Senare framåt 23 gick vi och köpte Ben&Jerrys glass, mums.


Har aldrig varit så här lycklig med dig hjärtat, jag blir så himla glad av dig. För gullig är du älskling, en natt i Helsingborg var så underbart, tack för att du betalade allt, du är för bra! Älskar dig

(bilder kommer senare)



over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0