bajs

Varit hemma nu i en timma ungefär. Skoldagen idag var helt ok, fotografering suger dock, eller så är det jag som alltid suger på bild? Fick även en allergisk reaktion i morse i skolan och hela min högra vad svullnade upp och blev huur röd som helst så var hos skolsyrran och hon har bokat in en tid hos mig hos skolläkaren i oktober för hon tyckte det var så pass konstigt. Jag hoppas så fruktansvärt mycket att jag inte är allergisk mot ketchup för då är mitt liv över. Äter ketchup till i stort sett allt! Kommer aldrig sluta äta det heller för den delen heller, så de så. End of discussion. Är även så sjukt hungrig just nu, och det är jag glad över eftersom jag ofta inte känner när jag är hungrig, duktig julia! Har bara ätit flingor idag, som lunch för det var lasange i bamba, och jag hatar lasange. Finns absolut inget som är äckligare. Yess, har prov imorgon i etik och livsfrågor, har pluggat en del men behöver egentligen plugga mer, men det pallar inte jag, inte nu i alla fall. Nu ska jag fortsätta att göra det jag är bäst på, ingenting! Vems citat är det där? .. aja!

visst ser jag lite lång ut på bilden?

snälla? (a)


Kommentarer
Postat av: Malin

flera meter (H)<3

2009-09-24 @ 11:43:48
URL: http://www.metrobloggen.se/maalinee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0