Bloggpaus

Ja oj va jag har varit slapp på bloggandet, men nu när skolan dratt igång och prov och läxor rullar in så har jag helt enkelt inte haft tid för att blogga. Men nu är jag sjuk, och har all tid att blogga! Haha, sitter här i soffan med täcke och kollar på tv shop, hur tråkigt får man lov att ha det? Är i alla fall glad för nu har mamma och pappa beställt hem min mobil som jag ska få när jag fyller år. Ska bli kuul att få något nytt och snyggt. Synd att menyn bara finns på engelska, men som tur är så kan jag engelska rätt så bra så ska inte bli några stora problem tror jag! Senare idag, runt 15 ska jag iväg och hämta mina bröder, men tar bara 15 minuter dit, så det kan jag ställa upp på, får ju pengar för det och det är något jag behöver just nu. Är helt pank! Nej, dags att börja plugga lite, har ju tid för det med :) undrar om det blir någon skola imorgon? ...


föör snygg, eller hur?




Kommentarer
Postat av: Matilda

FÖR HET!

2009-09-10 @ 17:47:20
URL: http://genomskinligartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0