cha cha bloggen

Idag har allt varit en enda röra, och har därför inte pluggat speciellt mycket till matteprovet som är tills imorgon men det skiter jag faktiskt i för det kommer fler prov, dock suger jag på matte men sånt är livet. Har i alla fall varit hemma hela dagen för det har känts bäst så, tyvärr. Men har samtidigt bara varit skönt att ha en slapp helg, får hoppas på att roligare saker händer nästa helg för annars blir jag ledsen. Snart är det ju i alla fall höstlov, eller ah 4 veckor, 1 månad. Men det känns bättre att säga 4 veckor. Ganska mycket i skolan just nu, men förutom matten så rullar allt faktiskt på som tur är. Är glad att jag bara har svårt i ett ämne i alla fall. Hade varit jobbigt om man hade svårt i flera ämnen. Dock är matte rätt så bra att kunna, men endast till +, - och % tycker jag. Och så är det med de. Nej, matte provet skiter sig, men det suger och jag duger. Punkt slut. Sitter framför tvn nu och små kollar på något Medie program, inte för kul men lite kul är de ändå, haha dubbelmoral eller vad. Nu har det ju blivit så att jag bloggar cirka 1 inlägg/dag , dock ett långt inlägg för det är så skönt att skriva av sig lite. Usch, idrott imorgon och eventuellt blir det att gymma efteråt, får se hur man känner sig. Som de flesta vet så äter jag väldigt dåligt för jag känner ingen hunger ibland. Senaste 2 gångerna har det varit 30 timmars mellanrum. Inte bra så det får bli en skärpning på det, eftersom jag nu ska komma igång med träningen igen, och då måste man ju äta för annars kommer jag kollapsa. Kanske även ska vara med Emelie imorgon efter skolan, eller så blir det på tisdag. Saknat min fina unge i alla fall, älskar henne som bara den. Bästisar har vi alltid varit och kommer alltid att vara! Puss på det, och sov gott för nu blir det inget mer inlägg idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0