cha cha bloggen

Nu sitter jag här vid datorn och tänkte göra ett blogginlägg för det är några som vill att jag ska blogga mer, dock tror jag inte det kommer bli för mycket ändring på det eftersom jag har så mkt i skolan nu och sånt, så det är skönt att bara skriva av sig någon gång då och då. Sitter i alla fall inne på MSN nu och tar det lugnt, ska snart äta spaghetti och köttfärsås, ska bli gott för har inte ätit sen 11 kanske. Vet inte vad det är för fel på mig och min mage som i stort sätt aldrig känner när jag är hungrig, i alla fall inte efter 11 :(  Har ju inte berättat om min födelsedag som var den 19/9, fick en nyy mobil htc hero, sök på google för jag pallar inte visa den, om ja inte redan gjort det i tidigare inlägg? Whatever, fick pengar, klocka, parfym, kläder och sånt där vanligt stuff man brukar få men blev lika glad som vanligt för jag uppskattar verkligen det jag får! Fick även 2 presenter av några i min klass idag bara för dom är så söööta och underbara. Ett par leopardleggins och sanning och konsekvens som vi spelade senare, den elaka versionen -.-  var ju en del sjuka frågor och en del sjuka saker man skulle göra, men jo, jag drog en striptease mitt i vägen vid en lyktstolpe, anledningen till att ja vågar skriva mer om det här är för att min pojkvän aldrig läser min blogg, så haha. Han skulle bara tyckt jag var pinsam! Men underbar dag på räddningstjänsten med, klaustrofobi bana, gick faktiskt bra så är stolt över mig själv att jag lyckades krypa runt i en labyrint som var helt kolsvart. Upplevelse för livet! Nu blev detta ett jävla långt inlägg men det får ni stå ut med. Någon som vill att jag ska göra en ny fjortisblogg? Taggad på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0