Hemma en fredagkväll

Känns lite konstigt att inte göra någonting på en fredagkväll, jag brukar ju göra något litet i alla fall men idag är det verkligen ingenting som händer. Skulle egentligen iväg vid 20, in till stan/fest/liknande med Emelie och en som heter Malin men saken var den att jag inte kunde sova hos någon och bussarna hemma hos mig går jobbigt + att man har föräldrar som oroar sig. Så det sket sig totalt, tråkigt nog! Får göras en annan dag istället tycker jag. Jag hade t.o.m tagit på mig mina nya klääder och så blev det bara bajs av allt. Så det blev idol istället med min mamma och pappa + kändisdjungeln. Var ju lagom sur, men inget att göra åt. Nu ligger båda två däckade i soffan typ, bara jag som är vaken. Snart kommer även "Jag vet vad du gjorde förra sommaren" på kanal 4. Vågar man se den själv? Eller ska man rent av strunta i att skrämma upp sig själv? Jaha, får väll se vad sinnet säger mig. Min pojkvän är ute på krogen, och här sitter jag. Varför ska alla göra roliga saker när jag har tråkigt. Då blir jag sur, inte på någon annan, men på situationen. Ja usch, irriterande som bara den tycker jag. Någon som känner desamma? Nu ska jag fortsätta kolla på de programmet jag små glor på, Heroes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du ingen musik i din mp3 denb du har på vänster sida

2009-09-26 @ 23:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0