Pj's och fjortisar, usch

Jag är så förbannat trött på den här arten och jo, dom är en art av sig själva för dom sticker ut för mycket. Inte för att jag bryr mig om utseendet speciellt mycket, okej jo lite för när man ser en tjej med oranged ansikte och vita läppar så kollar man ju inte glatt på dom precis men i alla fall. En kille blev vän med mig på bilddagboken och såg ut som en typisk partille johnny så jag frågade om jag kände honom, eftersom jag inte orkar massa randoms.

Och nej, självklart svarar han inte så jag får ett utbrott och frågar om han är trög och självklart börjar dom kaxa som vanligt och sen sa han att anledningen var för att jag såg bra ut. Sen står de på presentationen att "1100" bevakar honom osv, klart som fan att det är många som gör det (om det nu stämmer?!) när han går runt och blir vän med massa random tjejer? Blir så jävla sur på sånna små partillejohnnys att jag hade kunnat åka hem till honom och nypa honom för hårt i kinden. Ja just det.

tack för mig

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har också råkat ut för sånna och håller med till 100 procent! Usch.

2009-09-13 @ 21:53:50
URL: http://genomskinligartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0