Uttråkad

Sitter här och gör ingenting. Kollade på Idol för en stund sen, mitt nuvarande favoritprogram och funderar nu att kolla på Andra avenyn, men orkar jag verkligen det? Tänkte kanske gå och lägga mig bara för att vara duktig just idag? Eftersom jag går upp 6.20 varje dag. Egentligen borde jag gå upp tidigare men jag orkar inte göra mig iordning, så blir 6.20, går hemifrån 25min senare. Ställer dock alltid klockan på 5.45? haha, men som sagt så äter jag aldrig frukost hemma, men imorgon ska jag fan göra det bara för det. Synd att man inte har någon matlust bara.. Är i alla fall i stort sätt frisk nu och det känns skönt, och det gick även bra på mitt engelska prov som jag hade idag och för er som inte vet, så fyller jag år om 3 dagar, snart 2, eftersom jag nu kanske ska gå och lägga mig, haha! Har förövrigt firat min bror idag som fyllde 7 hela år, blev present öppning, glasstårta och mys. Känns ändå sjukt att han fyller år 3 dagar innan mig och jag känner några som fyller runt dessa dagar så det är lite läskigt. Nu sitter jag bara och babblar på för att jag ska bli ännu tröttare och sova! Har pluggat psykologi idag för det ska vara ett "test" imorgon på det, svåra ord och sånt där men har gjort mitt bästa och mer vill jag inte att någon begär. Känns snart som att det är helg i alla fall och det är underbaart enligt mig eftersom födelsedag och sånt, men ändå kommer det bli mycket stress eftersom det blir släktkalas på lördagen, alltså samma dag som jag fyller år och då ska man baka tårta och sånt där. Som tur är så kommer jag ha min fina pojkvän till hans som kommer hjälpa till, och är även nyfiken på vad jag kommer få ifrån honom(a) nej nu blev detta ett jävla långt inlägg och tror ingen av mina bloggläsare läser hela, tror inte ja har några läsare men haha, skönt att skriva ibland :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0