Då vart helgen sluut ..

Jaha, då var den här helgen också slut, men det har i vilket fall som helst varit en bra helg, iallafall för min egna del. I fredags (ja, det räknas som en helgdag det med), så var jag och Emelie i stan efter skolan i gaaalet många timmar och letade efter solglasögon, och 5 minuter innan bussen åkte så hittade jag ett par , waaow. Sen var jag hemma runt 18-19 & var hemma och tog det lugnt tillsammans med min familj, kollade på så ska det låta och talang.

Någon mer än jag som i stort sätt ALLTID måste se det här programmet?

 

Även detta program såg jag två avsnitt av tillsammans med mina föräldrar. Absolut ingenting jag kollar frivilligt på, men ibland kan det kanske vara liiiiite kul.. Nu låter jag som en tant.

 

 

iallafall, igår var jag iväg med några tjejor och bowlade (haha skrev blowade först), det var riktigt kul, roligare än vad jag trodde iallafall för i vanliga fall, i det verkliga livet, så suger jag så gaaalet mycket på att bowla. Men igår, av någon sjuk anledning vann jag och hade poängen över 200. Det ÄR galet, för jag suger verkligen i vanliga fall.. Hmm, någon där uppe kanske vill att jag ska vara bra på något?

 

 

ser jag inte ut som en riktig bowlingtjej?

utan blixt, suger min kamera galet hårt

Ja, då kan ni ju passa på att ta en titt på dagens outfit.

Tröja från Gina tricor

Leggings från Rut mfl

Baslinne från Rut mfl

 

Bowlingkvällen

Emelie & Lisa <3

Folk

Haha ;) det var iallafall min roliga lördag, tack flickor <3

bilder på när jag bowlar kanske kommer sen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0