Hemmakväll

Jaha, det blir nog en hemmakväll ikväll eftersom jag är hemma hos min pojkvän just nu, och han är och jobbar idag. Får väll se vad som händer inatt eller vad man ska säga, tror faktiskt inte det kommer ske så mycket mer ikväll tyvärr, men det är lugnt - påsklovet har ju bara börjat.

Kollar på Rush hour 3 just nu tillsammans med min pojkväns mamma & låtsaspappa och har det rätt så trevligt. Är inte speciellt trött eftersom jag sov en stund tidigare idag, för då var jag enormt trött eftersom jag var uppe sent igår kväll, och gick upp tidigt idag (min pojkväns fel). Men jag önskar er som är ute och festar, har hemmakväll etc en fortsatt trevlig kväll och påsk! :)

langar upp en bild också

datumet stämmer ej


Kommentarer
Postat av: ehmmie

fin blogg :)

hur är det med dig?

2010-04-09 @ 00:42:31
URL: http://ehmmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0