Ingen bra dag idag

Idag känner jag, att det är en sån här dag man bara vill dra något gammalt över sig och sova bort resten av dagen. Idag vet jag inte hur jag själv tänker, eller vad andra tänker, och det stör mig något enormt. Vad tänker du egentligen? Hur ser du på mig? Jag vet knappt hur jag ser på mig själv längre. Vem är jag? och vad behöver jag för att må bra? Finns så mycket tankar och funderingar, men sällan lika många svar. Det är svårt när man inte förstår vad andra vill, eller vad andra tänker & på vilket sätt dom tänker. Jag tänker inte nämna vad det handlar om, bara att det är väldigt jobbigt att gå runt och undra. Har inte tänkt så mycket på det, men de senaste dagarna har jag börjat tänka efter. Vem är jag, och vart hör jag hemma?

Jag önskar att jag kunde prata med dig om det, och även fast du kanske inte tror det är du, när du läser detta, så kan det visst vara så att det handlar om just dig :(

Fråga mig vad som är felet, så hoppas vi på att det just är du som frågar :(

Kommentarer
Postat av: sofia

varför är inte du och din pojkvän ihop längre? tyckte ni var så gullia ihop. kan du inte börja bloga lite mer. puss och kram från sofia i göteborg.

2010-05-08 @ 18:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0