Beslutsångest !

Imorgon börjar jag min skoldag 10.05-16.40. Ser det okej ut på NÅGOT sätt? Tror inte riktigt det va. Men mitt problem är om jag ska åka hemifrån tidigt så jag hinner träna innan skolan, eller ligga kvar och vila upp mig för en lång dag? Vad låter egentligen bäst? Vill träna, men vill samtidigt sova. Gah, hur svårt kan det vara att bestämma sig egentligen.. Det är jag och mina 'världsproblem'. Att inte veta vad man ska ha på sig på morgonen, inte veta när jag ska träna, inte veta vilken buss jag ska ta, inte veta vilken frisyr jag ska ha.. hm, STACKARS MIG -.- haha. Blö, idag har jag klagat mycket känner jag.

jag inom snar framtid.. eller inte ? =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0