Detta går rakt ut till DIG!

Hoppas du har förstått en gång för alla att det räcker nu, jag vill inte längre veta av dig efter allt du har gjort. Skiter fullständigt i om vad jag nu gjorde mot dig, vi har inte träffats, du tog allt för seriöst och du trodde vi var på G efter dag 2 vi pratade. Så nu räcker det, är fortfarande så fruktansvärt frustrerad över vad du har gjort mot mig och Emelie. Du har begränsat oss båda, och vi båda kan nog hålla med om att vi inte orkar med det något mer. Så jag ber dig, kom inte tillbaka och gör så att jag mår sämre. Det har varit tillräckligt nu, och du har fått mig att begränsa mig när jag inte haft en anledning till att göra det. Så, den här gången kan du ta åt dig av det här inlägget och försvara dig på din egna blogg om du nu känner för det. Vi alla vet vem det är som har gjort fel. Du har ljugit om några fruktansvärda saker, och det vet du med om att du gjort men du erkänner det inte. Illa du, riktigt jävla illa och falskt. Hur kan man sjunka så lågt...

Bilden har absolut ingenting med texten att göra.

Nu drar jag iväg till Emelie som sagt, finns på mobilen !


Kommentarer
Postat av: emelie

Håller med dig fullt ut, det är lixom slut här. Våran tur att be HONOM dra åt helvete.

2010-08-17 @ 17:29:58
URL: http://itstoolate.blogg.se/
Postat av: sofia

fin bild :D haha

2010-08-23 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0