Efterfesten är ingen hemsida för mig tror jag !

Blev medlem på efterfesten igår, för er som inte vet vad det är så är det en hemsida som är ungefär som bilddagboken och facebook, bara lite mindre, tråkigare och ännu tråkigare. Gillar inte sidan, 30 åringar sitter och skriver att man är en söt tjej, och frågar om man vill lära känna de lite mer. Seriöst, jag har inte ens fyllt 18 år. Vad är det för peddofil hemsida nu? Nu till något lite komiskt, fick precis ett mail från en rolig kille som tror något.. haha

Är killen seriös? han verkar ju vara det, att han ens lägger ner tid och energi? Seriöst, det är pinsamt. Vad tror han egentligen.. Är jag ute efter pengar rånar jag en bank, inte träffar en kille för de.. För övrigt så är han 32 år. MYSIGT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0