Inte helt okej det här med uppdateringen ! :o

Åhh, jag blir irriterad på mig själv och min dåliga update! Vet inte varför, men har i stort sätt inte varit hemma på hela helgen för ens nu. Fredag var det NRJ in the park med massa fjortisar, för jävligt om jag får säga det själv. Kommer aldrig sätta min fot på något sådant någonsin igen, riktigt pinsamt att vistas där. Lördag firade jag min pärla Michelle eftersom hon nyligen fyllt 18år. Blev middag, bio och även bowling. Hade riktigt trevligt, och där efter sov jag även hos henne. Mys.

Idag har jag varit och solat solarium, tredje gången den här veckan, men men. Det är riktigt härligt. Resterande av den här kvällen ska jag verkligen bara ta det riktigt lugnt. Skulle kunna somna här och nu (för en gångs skull), men då vet jag att jag kommer vakna om 2 timmar igen och inte kunna sova igen. Så det gäller att hålla ögonen öppna några timmar igen!

 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Du är själv en Pärla gumms! <3

2010-08-29 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0