Måste skriva av mig

Du läser inte min blogg, just därför jag skriver av mig här. Hur kunde du? Du lurade mig, sa saker till mig som aldrig stämde för dig.. du låtsades bara, du sa de orden du visste att jag ville höra. Du sa det bara för att därefter såra mig och aldrig mer prata med mig. Det var inte meningen att det skulle bli sådär, det var inte meningen att jag skulle få mitt hjärta krossat och hela mitt sommarlov förstört. Jag trodde aldrig det om dig, aldrig att någon trodde att den där snälla killen skulle göra det du gjorde. Du utnyttjade mig. Det vet du att du gjorde, och jag hatar mig själv för att jag gråter över detta än och jag hatar mig själv ännu mer för att jag lät mig luras av dina lögner. Jag sa ju för i helvete till dig att jag va orolig, att jag inte ville bli sårad. Du kollade mig rakt in i ögonen och sa att det aldrig skulle hända, du ljög för mig. Du ljög så jävla hårt för mig. Du mår inte dåligt över detta, det vet jag. Men jag gör, något så in i helvete. Försöker se framåt, men blir bara påmind av vad en kille kan göra mot en. Allt var bara en lek. You're a lovekiller. Jag hatar dig, du är det värsta som har hänt mig. Jag vill aldrig mer se dig, och jag hoppas du aldrig mer kommer såra någon som du sårade mig. Jag hatar dig. Jävla fitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0