Nu börjar jag faktiskt bli allt bra lagom sömnig :<

Har varit uppe till 5.30 nu några dagar i rad, speciellt i helgen då det var party två dagar i rad. Det tar faktiskt rätt hårt på en. Visste inte att jag skulle orka så mycket party, men det gjorde jag tydligen och roligt var det! Som fan faktiskt, hehe men nu märker man att det känns i kroppen och i huvudet. Som pricken över i'et har jag mensvärk också, haft hela helgen med. Så ni kan ju bara tänka er hur det kändes att vakna upp dagen efter allt festande, med en mage och ett huvud som bultar + mensvärk. Trodde jag skulle dö. Tror nästan det blir party nu till helgen igen, lovely.

Imorgon blir det att vara barnvakt och sen hem till min underbaraste finaste Emelie Ågren! Saknat henne så mycket trots att det bara var en vecka sen man sågs. Tänk att jag älskar henne något fruktansvärt mycket !

fortfatande lite färg sen mallorca !

vackert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0