Nu ska jag hem till min fina lilla prinsessa !

Yes, like I said. Ska strax ta bussen till min finaste Emelie och även sova hos henne, så vet inte hur mycket uppdateringar det blir mer idag, känns ju lagom osocialt att sitta vid datorn när man är med folk. Kommer antagligen umgås lite med Jocke idag med, haha. Senast jag var hos Emelie (alltså för en vecka sedan) så skulle hon upp och jobba, så jag och umgicks hela kvällen. Vi är sjuka, räcker bara att vi kollar på varandra så börjar vi skratta (?) haha.

Men nu ska jag sakta börja röra på mig, finns på mobilen! Puss darlings

finaste emelie, älskar dig mer än allt .

 

lilla jocke

 

 

 

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig dag/kväll/natt. För det kommer förmodligen jag ha. Men inget party idag, måste vila mig efter i helgen som sagt. Till helgen som kommer så kör vi igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0