Är jag något hot på något sätt ?

Detta är inte första gången en killkompis till mig avslutat vår vänskapsrelation på grund av hans flickvän som inte gillar mig. Förstår inte vad problemet är då jag inte är ute efter att förstöra eller "ta" min killkompis ifrån tjejen. Tycker det är fruktansvärt omoget och onödigt att mina killkompisar kan vara sådana tofflor för sina flickvänner att det är skandal. Man blir riktigt sårad och man märker direkt vilka som är ens vänner och vilka som försvinner med vinden.

Man ska inte lita på någon, inte berätta det allra mest personliga för någon man inte känt i en evighet, det fungerar i stort sätt aldrig, det har iallafall jag lärt mig nu efter några snedsteg. Det är väll bara att sträcka på sig och fortsätta med det man gör som bäst - ingenting.


Kommentarer
Postat av: Alex Häggkvist Nilsson

Jag antar att detta inlägg är en viss person du syftar på och jag tror jag vet vilken.

Men du skall veta Julia att det inte handlar om att man är "opålitlig"



Med mig man kan prata om allt och det som är sagt stannar hos mig, det kommer ej ut till någon annan.

Och jag är inte toffel heller, jag intalar mig själv att det bara är tomma ord och ord av att man är ledsen och nedstämd som skriver dessa, utan vad det handlar om är att jag älskar min flickvän

Och även om jag vet att du ej skulle göra en fluga för nära, det vet jag Julia trust me.



Så måste jag kunna trygga min flickvän, och om hon blir ledsen så gör jag allt för att göra henne glad.

Även om det till coh med skulel vara att upprätta mig själv till att kosta mitt liv för det, skulle kunna döda för henne.



Men även en bra vän, och det har du alltid varit Julia och du vet det!

Har alltid, och allt som är sagt det stannar alltid.

Det vet du



Och nu plingar min fortsättning på facebook för jag såg att du skrev där.

Jag vill bara säga att du ej skall ta mig fel bara för att jag reagerar som jag gör..

Vill bara min flickvän skall vara trygg i mig utan att tro "något" och göra något mot mig iställe på grundav att hon är osäker :(

Jag är för mjukis och kännslomänniska..

2010-12-05 @ 23:08:28
URL: http://prinspaddealex.blogg.se/
Postat av: Felicia

Fyfan :)

2010-12-05 @ 23:59:07
URL: http://annafelicianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0