Buhu, jag är inte kort ?!

Vad är något av det vanligaste jag får höra när jag träffar nytt folk? "Oj, du var rätt kort" eller "jag visste inte att du skulle vara så kort". Vad är det där för kommentarer egentligen? Jag är ungefär 163 cm eller liknande, och det är inte speciellt kort, jag har vänner som är under 160cm och det är då kort, haha.

 

Nej men jag har då hört massvis av gånger att det är gulligt att vara kort som tjej och det kan jag faktiskt instämma med - till viss del. Så jag får väll helt enkelt nöja mig med min längd, för längre blir jag förmodligen inte.. Man får vara glad för det man har, tänk om jag hade varit kortare än vad jag redan är? Då hade jag kunnat klaga ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0