Dag 01 – Om mig

 

Ja, då kör vi igång direkt här nu då. Det är meningen att jag ska skriva om mig själv nu. Vad kan jag säga om mig själv som ni inte vet om redan? Jag heter Julia Zamola, är 18 år gammal alltså född -92, tro det eller ej! Jag bor i den härliga staden Göteborg, eller rättare sagt lite mer utåt mot landet och det är inte roligt kan jag lova, speciellt inte nu under vintertiden. Jag bor fortfarande hemma tillsammans med min mamma, pappa, två bröder & min lilla kissemiss nasse. För övrigt går jag i skolan, sista året på gymnasiet - stressig tid. Jag går socialmedicinska omvårdnadsprogrammet på Krokslättsgymnasiet som befinner sig precis vid gränsen till Göteborg-Mölndal. Min "status" är singel, som jag har varit i snart 8 månader men jag kan heller inte påstå att jag inte är lite intresserad av någon, men det får man se hur det slutar.

 

Vad kan jag mer berätta om mig? Kanske att jag är en rätt kort flicka på ca 163cm som gillar att vara med vänner, partaja och bara vara allmänt cool. Haha nej nu blir det oseriöst så här framåt natten. Jag är en ärlig människa som alltid, precis alltid står för det jag säger eller har sagt. Jag har aldrig någonsin i mitt liv blivit kallad för det värsta ordet jag vet, nämligen ordet falsk. Så jag antar att jag är rätt ärlig som jag själv säger :)

 

Undrar ni något mer så kan ni alltid skriva det i kommentarsfältet så ska jag försöka svara på det så fort jag ser det och har möjlighet till det :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0