Dag 02 - Min första kärlek

 

Vi alla har ju haft våra kärlekar enda sen vi var små barn som sprang runt på dagis och lekte pussjage eller liknande. Vi har nog alla pussat en kille när vi var små busungar men när får man egentligen sin första kärlek? Har haft tidigare förhållanden, sådana där små förhållanden vid 13-14 års åldern som man sen förstod inte var äkta kärlek riktigt.

 

När jag var 14 år, skulle fylla 15 samma höst träffade jag en kille som jag sen var tillsammans med i 3 år framåt, rätt länge alltså. Det var min första kärlek skulle jag kalla det för jag tror inte jag kan klassa det andra som kärlek riktigt. Det var för oseriöst och man var bara tillsammans för "det var så det skulle vara". Men men, allt kommer ju till sitt slut och det var jag som tog beslutet om att lämna min dåvarande pojkvän. Ett av mina jobbigaste beslut och det var riktigt påfrestande en tid framöver. Men det var värt det i slutändan, för jag mår mycket bättre nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0