Dag 03 - Mina föräldrar

 

Mina föräldrar.. vart ska man börja någonstans egentligen. De är bäst, de är verkligen det och jag uppskattar allt det har gjort och kommer göra för mig. När man mår dåligt eller är lite deprimerad så finns de där och gör en på lite bättre humör fast man egentligen tror att det är rätt så omöjligt, men nej inte med mina föräldrar.

 

Mina föräldrar bor fortfarande tillsammans, tack och lov. De är varken gifta eller förlovade, utan sambos och har varit tillsammans i 22 år tror jag det är eller något. Min pappa är 45 år och lite tysk, men till mesta dels svensk. Min mamma fyller 43 år nu i december och har ett litet ursprung från italien (där av mitt efternamn).

 

Men som sagt är de helt underbara och ställer alltid upp när man behöver dem som allra mest, eller minst. Min pappa kan vara lite överbeskyddande men det bevisar ju bara att han bryr sig om sin lilla ängel, huhu. Nej men jag vet inte vad jag ska ta mig till utan dem, hade aldrig klarat att bo utan dem för de är mitt liv och min framtid.

 

Jag älskar er mamma & pappa!

 

Mallorca -10



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0