Dag 07 – Min bästa vän

 

Min bästa vän är inte speciellt svårt att lista ut vem det är, det är hon jag sover hos flera gånger i veckan och verkligen berättar allt för oavsett om det handlar om bajs eller om killar. Jag berättar allt för henne, och det är Emelie Ågren som är min allra bästa vän.

 

Hon är underbar på alla sätt och vis och hon gör en alltid glad när man är ledsen. Hon är alltid beredd på att ställa upp för en om man har råkat ut för problem och jag vet att hon inte kommer lämna min sida. I 9 år har vi känt varandra, det har varit en del catfights i högstadiet som vi dock växte ifrån rätt så snabbt när vi istället började i gymnasiet på var sin skola.

 

Hjärtat, du är mitt ljus i livet & det är pga dig jag orkar gå upp på morgonen. Du betyder allting för mig och jag älskar dig så enormt mycket ska du veta. Vad vore jag utan dig? Du är min andra halva och mitt hjärta slår hårt för dig. Aldrig skulle jag klara mig utan en sån underbar vän som du är. Tack för alla år jag har fått av dig och jag ser fram emot alla andra åren vi kommer att få tillsammans!

 

 

 

åttonde klass, små!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0