Första dagen på praktiken !

Gick faktiskt bra, dock var jag väldigt trött eftersom jag inte känner mig riktigt bra. Antagligen är det dumma Emanuel som har smittat mig :( Men iallafall, var där mellan 8.30-13.50. Dagen började med Lucia firande i kyrkan, mysigt faktiskt & jag hade helt glömt bort att det ens är Lucia idag. Dagen flöt på iallafall.. 

Haha, en liten kille viskade till mig idag
Killen: - Vill du veta en sak? ..
Jag: - Aah ?
Killen: - Du liknar min hockeytränare!
Jag: - Okej................

Hahahahahahahahahaha :( ajaa ! inte varje dag man får höra, tree
men man får väll iallafall hoppas att tränaren är en tjej för annars blir jag faktiskt ledsen.

 

all-my-love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0