Hoppas på en tidig sömn ..

Kom hem från Emelie efter 12 ungefär, och god damn vad mycket snö det är ute, det är riktigt sjukt att det kan snöa på så mycket som det gjort här i Göteborg över en enda natt.

Har bakat pepparkakor med mina bröder idag, mysigt & samtidigt haft jullåtar i bakgrunden, haha. Töntigt värre men det skapade en nice stämning. Därefter gick jag och pappa ut till mitt 'hus' och satte upp lite tapeter och sådant, så de kan bli färdigt innan nästa vinter typ.

Nu ska jag nog gå ner till soffan och kolla inspelat Disneydags tillsammans med min yngsta bror, och även försöka somna till det. Senare blir det film med familjen och god mat. Soft söndag.

Jag tänker på dig mer än vad du tror ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0