Internetproblem !!

Är det bara jag som har haft det struligt med Internet ikväll eller finns det andra som haft samma problem? Kunde gå in på lite småsidor som bloggar och sådant, men när det kom till MSN och Facebook så gick det inte alls. Trodde nästan jag skulle bryta ihop :'(
1,5 timma senare så funkade det, då blev jag glad hihi. sunshine
Imorgon är det helg! Fredag fredag fredag, underbart. Vet inte riktigt vad som sker imorgon men jag ska verkligen se Idol finalen no matter what happends. På lördag tror jag att jag åker hem till lilla dumma Emanuel om han sköter sig dvs, skämt åsido. Är riktigt trött ikväll så ska alldeles strax gå och tvätta bort mitt smink och sen lägga mig och sova, alltså ingen tv innan för då blir jag fast vid den.

 

all-my-love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0