Man kanske ska försöka sova lite nu?

Börjar bli trött efter bland annat tidigare inlägg. Står fast vid det jag säger att jag tycker det är helt sjukt att inte låta ens partner ha kompisar av motsatt kön. Det är riktigt fel, och det kommer man inse i slutändan.

Hur som helst så har jag skola imorgon medan alla andra är på praktik, eftersom jag har så mycket att ta igen. Usch usch men det får väll gå ändå antar jag. Hoppas ni alla får en god natts sömn så ska jag också försöka få det.


och alex, glöm aldrig att du är en underbar människa
önskar du kunde förstå hur tråkigt jag tycker detta är
du har varit ett sådant stöd för mig och detta är orättvist
hoppas vi kan ta upp kontakten någon gång i framtiden
för du är en människa jag inte vill släppa taget om iaf
du kommer alltid att vara min bror, du är guld värd
tack för allt du hjälpt mig med, det sparar jag i hjärtat
keep me in your memory

/din storasyster




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0