Morgondagen !

Blir nog ingen skola imorgon, är helt utbränd och känner mig inte på topp precis så ska nog åka hem till Emelie imorgon och bara vila och prata ut om de saker som vi verkligen behöver prata om nu, främst angående hennes liv. Så tycker det är en passande dag. Vad spelar det för roll om jag ligger hemma i hennes säng och vilar än om jag ligger i min säng? Tar bara 20 minuter till henne med buss anyway.



Senare samma dag ska jag även på någon julshow tillsammans med min familj, min ena bror har uppträdande antar jag och då ville mamma att jag skulle följa med så det får jag väll ta och ställa upp på. Lite mysigt och sånt sen är det en "tradition" att jag följer med, så har det alltid gått till. :)

Nu ska jag börja stänga av alla program på datorn och kolla tv för att sen somna riktigt skönt. Får se vilken buss jag tar till Emelie imorgon, men vill ändå lägga mig i god tid så man slipper stressa och vara trött imorgon bitti. Sov gott med er !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0