Mysig fredagkväll men jobbig morgon !

Har haft en mysig fredagkväll tillsammans med min familj. Kollat på Idol och även Cirkus Möller. Sitter i min säng nu och funderar på att kolla lite paradise hotel eller liknande.. har även sovit en lång stund idag eftersom jag inte fick sova något igår pga jag var hemma hos melina med massa folk, då de krökade. så det var ju inte lätt att gå upp kl 7 på morgonen i morse efter att ha sovit på soffan hela natten, eller ja "sovit". underbar morgon som började med nationella i engelska b, hör- och läsförståelse. brukar inte ha några problem med engelskan egentligen, men det var något som in i helvetes svårt, och det tror jag fler kan instämma om. damn. blir överlycklig om jag får godkänt på det, men orolig över att mitt vg ryker.. det återstår att se !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0