Nu är det sovdags för mig :*

Känns som jag ska somna nu när som helst, är riktigt trött & behöver sova nu.
Funderar på att ställa mig i duschen en snabbis eftersom jag inte vet vad som kommer att ske inför morgondagen eftersom alla inte är lika duktiga på att planera som jag eyebrow

Haha nej men jag är en planerar människa, det är de allra flesta tjejer tror jag. Jag kan planera flera flera dagar innan, men det finns väldigt många som inte kan planera för ens samma dag *host* killar. Men sådant är bara att acceptera, alla är olika teethy-1

Nu ska jag gå och lägga mig, eller just det - duscha först -.- gah orkar inte men det är lika bra att få det gjort! Sov gott sötnosar!

 

all-my-love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0