Sitter i skolan ..

Som sagt så är i stort sätt hela min klass ute på praktik nu, men jag är kvar i skolan en vecka extra eftersom jag ligger efter så mycket i massa arbeten pga hög frånvaro och liknande. Lite segt men eftersom jag inte har några lektioner nu så är det rätt soft anyway.

Sov hos Emelie (som vanligt) från igår tills idag. Somnade faktiskt innan 23 igår så är riktigt stolt över mig själv eftersom jag brukar somna betydligt senare. Men är jag piggare för det? Nja, inte speciellt. Ett helvete var det att komma till skolan idag med med bussarna, alltid problem med västtrafik här i Göteborg, speciellt på vintrarna, helt omöjligt att komma i tid.

Men nu ska jag fortsätta skriva min naturkunskap om någon potatis eller något skit, skitkul. Ha en fortsatt trevlig dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0