Softilation

Sitter hemma hos min söta Emelie nu och tar det lugnt. Hon sitter och pluggar till sitt körkort och är allmänt duktig. Själv är jag i telefon med en annan Emelie, känner för många Emelies tror jag. Ska snart nog få massage av Emelie eftersom jag har så fruktansvärt ont i min nacke. Därefter ska vi nog krypa ner i sängen och kolla film, horse whisperer som är sjukt bra vad jag sett av den.

Tidigare idag var jag på släktkalas och hade sjukt mysigt med mina underbara kusiner som jag inte träffta på 3 månader ungefär. Hade riktigt mysigt och fick snacka ut med min kusin jag har bäst kontakt med, som också heter Emily btw haha. Men nu ska jag avsluta mitt samtal med Emelie. Ha en fin kväll. Puss


sötaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0