Hejsan hoppsan lillebror

Hm, är det bara jag som blir deprimerad av Karlsson på taket & liknande? Vet inte varför, men finner det inte trevligt i alla fall. Smart jag lät där va. Ja, idag hade vi tema dag - meningslös dag, kunde lika gärna varit hemma. Solade även i morse för att ytterliggare bli lite mer brun & det funkar rätt bra faktiskt.

Efter skolan så åkte jag in till stan (som vanligt) och köpte ett par vanliga skor som jag kände att jag behövde. Vet inte om jag kan använda dom riktigt än, men är så trött på mina skor nu så tyckte det äntligen var dags att köpa skor igen!



tyckte i alla fall dom var helt okej snygga, har fixat om dom lite vid snörningen så de inte sitter för tajt där, tycker det är snyggast & skönast sådär sen får folk tycka vad dom vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0