Hemma från en tråkig dag i skolan

Fick precis skjuts hem av pappa. Har varit i skolan som alla andra dödliga människor & nu är jag helt slut. Dock måste jag skriva på samhällsarbetet som ska vara inlämnat + redovisas imorgon *dör*. Men men, det är bara att få det gjort för sen är det ju ändå helg och snart är det ju även sportlov. Underbart liksom.

Imorgon åker jag hem till min pojkvän och stannar där över helgen, ska bli otroligt mysigt och skönt att komma bort från göteborg och bosätta sig i halmstad i 3 dagar. Känner verkligen att det är de enda stället som jag verkligen kan slappna av på. Får se vad som händer mer i helgen, men ska förmodligen träna lite med, som jag även ska ta och göra imorgon OCH som jag även gjorde idag (a) Duktig jag är, och jag vet att man inte ska träna varje dag för det sliter på ditt och datt men nu blir det tyvärr så, men bara för den här gången! Lovar.


Träna träna träna!


Åka tåg idag till min underbara pojkvän! & nej, det tar inte 1000 år att åka till Halmstad, det tar ungefär 1 timma och det är vardagsmat för mig eftersom det tar lika lång tid att åka till min skola varje morgon & eftermiddag (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0