Hört talas om min Facebook-paus?

Jo, igår.. eller rättare sagt idag kl 00.24 så bestämde jag mig för att ha en Facebook-paus i en hel vecka för att komma ifrån det ett tag & tänka lite på annat. Folk tror ju inte att jag kan vara utan fb eftersom jag är så pass aktiv. Är i stort sätt alltid online, när jag pluggar, kollar tv, är ute, är med vänner, pojkvän osv. Facebook kanske skulle bli min nya blogg istället eftersom jag uppdaterar mer där än vad jag gör på min egna blogg. Eller så kanske jag ska byta ut Facebook mot bloggen? Fast då behöver man ju ha lite fler läsare så man inte sitter och pratar med sig själv hela dagarna. Am I right?

Hur som helst så ska jag hålla mitt löfte, det kliar dock lite i fingrarna och vill bara trycka på min lilla snabbikon som leder till Facebook, men icke! Ni ska få se på f*n!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0